Edukacja wczesnoszkolna

piątek, 29.05.2020

Drogie Pierwszaczki,
witam Was ciepło w piątek. Mam nadzieję, że się wyspaliście i jesteście gotowi do pracy. No to zaczynamy! 👦👧

Dzisiaj:
  • samodzielnie wykonasz polecenia, korzystając z własnych wiadomości i umiejętności matematycznych,
  • zapiszesz tytuły wybranych książek,
  • wykonasz zakładkę do książki.

EDUKACJA MATEMATYCZNA:

Dzisiaj sprawdzisz sam siebie- powtórzysz zdobyte wiadomości i umiejętności matematyczne. Wykonaj zadania 1-8 (zadanie 5* dla chętnych) z zeszytu ćwiczeń. Znajdziesz je na stronie 68-69. Rozwiązuj je samodzielnie, w ciszy i skupieniu. Uważnie czytaj polecenia. Trzymam kciuki! ✊

EDUKACJA POLONISTYCZNA:

Na początku mam dla Ciebie zagadkę:



Mam nadzieję, że bez problemu znałeś odpowiedź. To książka. Zwróć uwagę, że ten wyraz zapisujemy przez ż z kropką. 

Zadanie 1.
Wymyśl i zapisz w zeszycie 3 zdania z wyrazem książka.

Zadanie 2.
Z jakiej to książki?
Podpisz obrazek bohatera tytułem książki, w której występuje. 
Tytuły: ,,Nasza mama czarodziejka", ,,Plastusiowy pamiętnik", ,,Kubuś Puchatek", ,,Czerwony Kapturek".





Zadanie 3.
Wielu z Was czyta swoje ulubione książeczki, co bardzo mi się podoba! Żeby wiedzieć, na której jesteś stronie potrzebujesz zakładki. Przesyłam Ci link do instrukcji bardzo prostej, ale zabawnej zakładki wykonanej z... koperty. Jeśli masz ochotę, możesz wykonać podobną z pomocą mamy lub taty. Koniecznie pochwal się później zdjęciem Twojej zakładki! ⇨ INSTRUKCJA



Powodzenia! 📖📚







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

Edukacja wczesnoszkolna