Edukacja wczesnoszkolna
Dzień dobry kochane Dzieci!
Jak Wam minął weekend? Mam nadzieję, że bardzo miło. Myślę, że jesteście gotowi na kolejne zadania. Trzymam za Was mocno kciuki! ✊
Dzisiaj:
- dokonasz obliczeń w zakresie 20,
- odpowiesz na pytania do wysłuchanego tekstu,
- ocenisz zachowanie bohaterów wiersza.
EDUKACJA MATEMATYCZNA:
Na początek mała rozgrzewka!
Wskaż zabawkę z wybranej półki. ⇨ KLIK
Teraz rozwiąż zadania z zeszytu ćwiczeń ze strony 52-53.
(w ćwiczeniu 4. pokoloruj obrazek najpiękniej jak potrafisz. Postaraj się nie wyjeżdżać za linie).
EDUKACJA POLONISTYCZNA:
Na początku otwórz... swój piórnik. Wymień, co się w nim znajduje.
Pamiętaj, że należy szanować przybory szkolne. Posprzątaj w swoim piórniku: zatemperuj kredki i ołówki, by być gotowym do dalszej pracy.
Przeczytaj głośno nazwy przyborów szkolnych. Zwróć uwagę na to, jak zapisujemy te wyrazy. ⇨ KLIK
Poproś mamę lub tatę, by głośno i wyraźnie przeczytał Ci tekst czytanki ze strony 28, a następnie odpowiedz na pytania:
- Kto jest bohaterem opowiadania?
- Gdzie ma miejsce ta historia?
- Dlaczego Julka była zaniepokojona?
- Co można powiedzieć o Julce?
- Co sprawiło Julce największą przykrość? Czy nam również jest przykro w takich sytuacjach?
- Dlaczego na ławce Julki panował bałagan?
- Co zrobił Wojtek? Oceń jego zachowanie. Jak powinien się zachować?
Uporządkuj wyrazy w rozsypance wyrazowej. Utworzone hasło przepisz starannie do zeszytu (w tym celu kliknij w pokaż odpowiedzi). ⇨ KLIK
Na koniec wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń ze strony 29.
Powodzenia! 😄
Komentarze
Prześlij komentarz