j. angielski
Hello
everyone!
1.
We will finish today the unit 5 and we will review the unit
once more.
Dzisiaj kończymy rozdział 5 i powtarzamy
raz jeszcze materiał w nim zawarty.
2.
Match the words with their
meanings.
Połącz
słówka z ich znaczeniem.
parrot słoń
snake żaba
elephant papuga
monkey krokodyl
giraffe mysz
frog wąż
crocodile małpa
mouse żyrafa
3.
Listen to the story “I’ve got a sore paw”. Please use the
mini-book.
Posłuchaj historyjki o tygrysie
wędrującym po dżungli z obolałą łapką.
Skorzystaj z miniksiążeczki.
4.
Listen and sing „Can you help me, please?”
Posłuchaj i zaśpiewaj piosenkę “Can you help me, please?”
5. Repeat these phrases.
Powtórz zwroty.
Can you help me,please?
Yes, of course I can.
No, sorry. I can’t.
6.
Now I want to see what do you know from the unit 5. Please do
the pages 58-59 in your workbook. Try to work on your own.
Dzisiaj kończymy rozdział 5 i chciałabym
zobaczyć, co z tego rozdziału zapamiętaliście. Proszę wykonajcie stronę 58-59 w
zeszytach ćwiczeń. Spróbujcie pracować samodzielnie.
I keep my fingers crossed!
Trzymam kciuki!
Żródło:
Carol Read, Mark Ormerod, Magdalena Kondro,
"Tiger 1. Podręcznik", Wydawnictwo Macmillan, Warszawa, 2017.
Carol Read, Mark Ormerod, Magdalena Kondro,
"Tiger 1. Zeszyt ćwiczeń", Wydawnictwo Macmillan, Warszawa, 2015
___________________________________________________________________________
Pliki audio przesłałam na Państwa adresy mailowe (te same co do komunikatora ZOOM). Pozdrawiam, D.P.
Komentarze
Prześlij komentarz