j. angielski


Hello everyone!
                   

1.      We will finish today the unit 5 and we will review the unit once more.
Dzisiaj kończymy rozdział 5 i powtarzamy raz jeszcze materiał w nim zawarty.



2.      Match the words with their meanings.
Połącz słówka z ich znaczeniem.

parrot                                słoń
snake                           żaba
elephant                      papuga
monkey                      krokodyl
giraffe                        mysz
frog                             wąż
crocodile                    małpa
mouse                         żyrafa

3.      Listen to the story “I’ve got a sore paw”. Please use the mini-book.
Posłuchaj historyjki o tygrysie wędrującym po dżungli z obolałą łapką.
Skorzystaj z miniksiążeczki.


4.      Listen and sing „Can you help me, please?”
Posłuchaj i zaśpiewaj piosenkę “Can you help me, please?”


5.       Repeat these phrases.
Powtórz zwroty.

Can you help me,please?
Yes, of course I can.
No, sorry. I can’t.

6.      Now I want to see what do you know from the unit 5. Please do the pages 58-59 in your workbook. Try to work on your own.


Dzisiaj kończymy rozdział 5 i chciałabym zobaczyć, co z tego rozdziału zapamiętaliście. Proszę wykonajcie stronę 58-59 w zeszytach ćwiczeń. Spróbujcie pracować samodzielnie.


I keep my fingers crossed!

Trzymam kciuki!

Żródło:
Carol Read, Mark Ormerod, Magdalena Kondro, "Tiger 1. Podręcznik", Wydawnictwo Macmillan, Warszawa, 2017.

Carol Read, Mark Ormerod, Magdalena Kondro, "Tiger 1. Zeszyt ćwiczeń", Wydawnictwo Macmillan, Warszawa, 2015


___________________________________________________________________________

Pliki audio przesłałam na Państwa adresy mailowe (te same co do komunikatora ZOOM). Pozdrawiam, D.P.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

Edukacja wczesnoszkolna